Om jag hade pengar...

Alltså jag hittar så mycket fint jag vill köpa hela tiden! 
Nästan enbart till barnen såklart. Som vanligt.


Jag är så galet kär i dessa Kavat skor. Ni förstår ju hur söt Elsa skulle vara när hon stapplar omkring i dessa i vår

Och av namnet att dömma är det ju en självklarhet att hon borde ha dem! Vi bor ju i Edsbro för sjutton! 😊

Och så finns dom ju i sandaler också! Helt bedårande 😍

Men tyvärr är det mycket pengar tycker jag.


Och idag fick jag syn på dessa byxor och mössa som en tjej syr upp
Hur jäkla fina va inte dom då?! 😊

Och till Albin har jag hittat dessa
Ett par riktiga arbetsbyxor. Ett måste till en arbetarkille ju! 😊



Ja det var några smakprov av vad jag går och fantiserar om på dagarna. Plus att jag bläddrade igenom H&m:s sommarkatalog idag och hittade massa fint till oss alla i familjen! 
Ska nog köpa mig en triss imorgon och hoppas på tur 😊

Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Jag tänkte köpa de skorna till Elsa mem blev lite för snål tyvärr. Men de är ju svårt fina.

2015-03-31 @ 02:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0