Ombytta roller

Jag har nu bäddat ner mig inne i andra rummet. Ger det en ny chans då det inte gick någe vidare i helgen. Ena natten vägrade ju Elsa somna om om inte jag låg bredvid och andra natten sällskapade jag ju med en febrig kille, fast pappan och jag fick byta barn och säng framåt morgontimmen för Elsa hade mammaabstinens igen.

Imorgon har vi ombytta roller här hos oss. Pappan ska vara hemma och mamman ska åka och jobba. Hon ska hjälpa till att inventera på Åhléns. Det blir en ny erfarenhet! 😊

Jag är livrädd att försova mig! Har ställt klockan på tre olika ringningar för att vara på den säkra sidan. Ska vara på plats åtta och tänker försöka åka hemifrån vid sju så jag har tid att leta parkering. 
Och jag som varit trött som ett as hela dagen är ju såklart pigg nu när jag ska sova....

Dessutom måste jag sova med strumpor och jag hatar att sova med strumpor! Så fruktansvärt omysigt! Men är jag utan strumpor blir det ännu mer omysigt, jag hade nämligen en sådan där fotinpackning på fötterna för en vecka sedan och nu ömsar jag skinn så det skriker om det! Fy fan säger jag bara! Det är helt ofattbart hur mycket skinn man kan tappa. Vidrigt! Men shit så babyfina dom kommer bli när eländet är färdigt 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0