Tidigt start av dagen.

Albin var snäll och kom in och väckte alla oss andra vid sex imorse. Gäsp! 

Efter frukosten åkte vi in för att handla inför helgen. 
Vi inledde handlingen med en fika. Tillsammans med alla förmiddagsfikande pensionärer 😉 
Albin var fast besluten att äta en bakelse han fick syn på. Och han åt faktiskt upp den också! Elsa fick nöja sig med en klämmis och ett korvbröd. Hon var lika glad ändå

Denna gång lyckades jag få Albin att sitta i stora vagnen istället för att köra en egen liten vagn. Jag tänkte att vi kanske skulle bli färdiga lite fortare och allas hälsenor hela 😉 Och det gick över förväntan. Visst blev det lite tråkigt mot slutet och både Albin och Elsa knorrade men vi fick iallafall med (nästan) allt på listan. 
Att åka och "stor"handla med båda barnen är inget jag frivilligt gör varje dag 😊

Vid kassorna fanns det ballonger och Albin skulle ha såklart. Elsa också, för när vi gick därifrån utan att hon fått någon må ni tro att damen blev förbannad! Bara att backa tillbaka igen.


Vi var hemma redan vid elva igen. Plockade in allt och barnen åt lunch. Nu står tupplurar på schemat. Elsa har redan slocknat och jag ska köra ut henne på trappan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0