Tisdag

Idag var det dags för simhallen igen för mig och Elsa. Förra veckan var det sportlovsuppehåll.
Simmet gick bra, så länge hon mestadels får hänga runt halsen på mig 😊 Dyka ville hon inte alls idag och knappt heller simma med armringarna.
En snabb veckohandling innan vi åkte hem och åt lunch.

Albin hämtades av farfar på dagis och när han kom innanför dörren här hemma kröp Elsa i ilfart dit för att möta och blev överlycklig när hon såg honom. 
Albin slängde sig ner på golvet för att hälsa och säger: "Jag har sakat dej Äjsa!"/ Jag har saknat dig Elsa.
Mamma hjärtat smälter ❤️
Knasbollar! 😊

Efter mycket om och men sover äntligen  båda barnen middag. 

Albin vaknade supersur. Mellis skulle han först inte alls ha och sedan skulle han ha men då ville han ha päronyoghurt men den åt han upp sista av igår. Men när yoghurtförpackningen pruttade när jag hällde upp började han skratta och sedan blev han på bra humör 😊

Efter middagen gick vi ut en stund allihop och sedan var det läggdags. Båda var svårsövda idag och det dröjde till efter åtta innan båda sov.
Mer action än så är det inte här hos oss ikväll.

Elsa älskar att sitta och leka med köksprylarna. Hon äter med besticken och dricker ur muggarna. Ibland bjuder hon lite också 😊 Hon har fullkoll på vad man använder sakerna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0