Tröttast

Jag hade två riktigt trötta barn i eftermiddags. Elsa sov nästan tre timmar idag också och Albin fick jag skaka liv i när han sovit nästan två timmar.
Regnet kom efter lunch och höll i sig hela eftermiddagen och övergick till snö framåt kvällen. Med andra ord blev det en eftermiddag inne.

Jag förstår inte var denna dag tog vägen?! Vips så var Peter hemma från jobbet. Helt otroligt! 

Jag har gått i en bubbla idag. Har varit så fruktansvärt trött och så även igår. Kan ju bero på tidomställningen. 
Efter middagen idag höll jag på att stupa och satt bara och stirrade. Men jag repade mig och rotade bla. fram påsklådan och fixade riset, satte igång en maskin tvätt och vek tvätt, kissade hunden och så badade barnen. Sen var det kväll.


Självklart lite virkat i riset också 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0