Vilken klippa!

Jag är så fruktansvärt lycklig lottad som har en så händig sambo! Han kan allt! Snickra, sota, laga lasange och korvstroganoff, dammsuga, köra bil, ta hand om våra barn, frisera hunden OCH klippa mig 😊

Ja, tar man sig varken tid eller råd att besöka frisören är det ju bra att ha en mångsysslare till sambo. 




Fort gick det också! Inte ens fem minuter!

Kanske inte perfekt resultat men hundra gånger bättre än innan, då topparna var så risiga att det inte spelade någon roll om jag kammade mig eller ej. 
Blir så efter graviditet och ammning.

Nu är det bara den tråkiga utväxten kvar. Men igår köpte jag mig en förpackning färg, så ikväll råder vi bot även på det 😊 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Heja Peter! :-)

2015-03-01 @ 16:12:29
Postat av: Farmor

Bara för att bekräfta att han verkligen är en klippa: Peter betyder "klippa". Han har fått helt rätt namn, eller hur?

2015-03-01 @ 19:06:47
Postat av: Janina

Å jisses! Det uppdraget hade jag nog inte vågat överlåta på Johan 😁 jag klipper mig själv jag när snåltarmen tar över ;)
Grattis Albin på namnsdagen!

2015-03-01 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0