Dagens prestation

När jag ska hälla upp det nybyggda kaffet i min mugg inser jag att jag visst missat sätta dit filter och skopa i kaffet. 
Ganska blaskigt kaffe med andra ord.
Gör om gör rätt!

Är sjukt trött idag! Är inne i en period med svårt att sova. Har sovit uselt hela helgen och inatt ännu sämre. Somnade inte förän framåt ett inatt och fem minuter efter det vaknar Elsa. Gjorde tre försök till att hon skulle somna om ordentligt i sin säng men sedan gav jag upp. Orkade inte. Men sedan var det hopplöst att lyckas somna om själv.
Morgon gjorde Albin för oss vid halv sju.

(Peter sov knappt något inatt heller så trevlighetsnivån och tålamodet lär nog vara på topp här ikväll 😉) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men ni skulle ju vara utvilade efter helgen nu ju!

2015-05-18 @ 14:12:20
Postat av: Farmor

Om ni pussar och kramar varandra så känns allting bättre. Det är inte ens jobbigt eller tröttande :-)

2015-05-18 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0