Det fortsätter

Min förhoppning var att det skulle vända idag. Att Elsa skulle börja pigga på sig lite men så blev det inte.
Imorse somnade hon iallafall om efter att pappan och Albin åkt till dagis och vaknade efter nio. Så bra! Och vilken tur att jag och Albin var in och handlade igårkväll istället för att jag skulle varit tvungen att väcka Elsa och släpa med henne in för att handla innan hämtningen på dagis idag. 


Nu snarkar lillstumpan iallafall
Men hon väcks stup i kvarten av dumma hostan 😞

Albin hade haft det bra på dagis och han kom självmant ut i kapprummet och mötte mig och Elsa när vi kom. Och det var väldigt viktigt att han skulle klä på sig tröjan "hälv"/själv.
Hemma kom hornen fram illakvickt. Jag fick släpa med honom in och han kunde absolut inte ta av sig skorna själv....
Nu är han iallafall till sängs och sover även han. 

Jag ska hänga tvätten nu. Om jag hinner mellan Elsas hostuppvak.
Jag har en envis huvudvärk idag och en irriterad hals.... 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Krya på er nu!

2015-05-12 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0