Biltävling

Idag var pappans och Albins plan att åka iväg på biltävling efter lunch men eftersom Elsa var grinig och omöjlig att söva så hakade hon och jag också på. Istället för att vi bara skulle gått här hemma och retat upp varandra.
Båda barnen slocknade påvägen som sagt och det var ju bara för bra 😊

Väl framme tittade vi på bilar och folk.
Jag och Elsa höll oss en bit ifrån för hon vägrade ha på sig sina hörselskydd och vissa bilar lät ju onödigt högt!

Vi hann ju bara kliva ur bilen innan någon var hungrig och skulle till korvkiosken. Det var ingen av barnen utan pappan. Trots att vi åt ordentlig lunch PRECIS innan vi åkte hemifrån! 
Albin åt en glass han och var nöjd 😊


Elsa har varit lite vissen idag och klängde mest på mig hela tiden men var iallafall nöjd. 
Jag hade plockat med lite kex och dricka så vi fikade lite innan vi åkte hemåt igen.
Elsa är som besatt av Albins urdruckna festisar och ska alltid lägga beslag på dem. Sedan underhåller hon sig själv i evigheter med att plocka i och ur sugröret. Inga problem alls för den lilla damen att pricka i sugröret i det lilla hålet! Idag lyckades hon tom. suga upp de sista dropparna ur den och oj så förvånad hon blev när det kom något! Haha! 😊

Albin som bjöd på en katastrofal förmiddag hemma med ett värstinghumör uppförde sig faktiskt riktigt bra medan vi var borta. Ett riktigt prakt exemplar! 😊


Vi åkte en riktig kringelikrokväg hem och jag höll på att börja må illa. Fan! Jag har blivit så känslig efter graviditeterna 😞 

Vi var hemma framåt fem och det var bara att snabbt koka ihop middag.
Elsa som sov halva vägen hem vaknade på ett uruselt humör men efter lite pappagos blev det bra igen

❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0