Kohagen levererar.

Bilresan ner i förmiddags gick bra. Båda barnen somnade ganska omgående och sov typ en timme. 
När det för en gångs skull rullar på riktigt bra genom Stockholm så kommer ju istället köerna efter. Ända till Södertälje var det snigeltrafik! Sedan gick det som på räls 😊
Vi tog ett lunchstopp i Nyköpingsbro och åt varsin korv
Sista halvtimmen fick Elsa nog. Gnäll, gnäll och gnäll. Hon är så otålig!


Barnen var ute och rastade mormor, morfar och mormor Siv ett par timmar i eftermiddags. Och jag och Peter satt hemma i tystnaden. Så skönt. Han där uppe och jag där nere 😉 

Tacos blev det till middag. GOTT! Enligt mig och Elsa 😊
Sedan var det fullt ös ändra fram till läggdags. Båda somnade väldigt lätt. Helt slut körda!


Jag och mamma tog en liten kvällspromis tidigare ikväll. 
Kohagen såhär års är ju verkligen balsam för själen ❤️ Gullvivor i överflöd, doftande Hägg och mängder med rosa blommande äppelträd!
Jag mår så bra i själen när man kan njuta av allt detta!

Lite virkning och sedan sängen. Nu är det godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0