Smak av sommar

Idag vaknade vi upp till en fantastisk dag. Snudd på sommardag faktiskt! 
Farfar klippte gräset imorse för första gången i år. Det luktade ljuvligt 😊

Igårkväll blev det bestämt att min kompis och fd. jobbarkompis skulle komma hit. Lite panik fick jag då vi ej varken orkat eller hunnit städa ordentligt efter kalaset och alla gäster från förra helgen men efter frukosten idag drog jag fram dammsugaren och körde ett race. Det såg genast mycket bättre ut 😊 Man skulle egentligen ha besök oftare så man får tummen ur och städa oftare 😉

Det var kul att ha Therese här! Sist vi såg var vid Lucia. 
Båda barnen sov middag efter lunch så vi kunde sitta ostört ute i solen och ha det gott en stund.
Elsa sov inget på förmiddagen så hon slocknade nästan helt av sig själv 😊 

Eftermiddagen spenderades ute också.
Vi tog en promenad bort till gammelgrannarna bla. 
Efter middagen gick grabbarna ut och klippte gräset på baksidan i "hagen". Vet ni förresten att Albin har kossor gåendes i den hagen? 😉
Jag och Elsa stannade kvar inne, hon var riktigt sliten. Vi tog ett bad tillsammans och sedan hoppade hon i säng och nu sover hon.


Tidigare ikväll smet den lilla damen in på Albins rum och stängde dörren om sig. När jag går dit för att se vad hon gör hittar jag henne stående och hoppandes  i sängen!
Ajjabajja!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0