Galna ungar och dop

Igår var det dags för dop på eftermiddagen. Min kompis andra son skulle döpas.
Våra barn var otämjbara under förmiddagen och när vi skulle byta om och göra oss fina var det nära att vi lämnade dom kvar hemma hos mormor och morfar och jag och Peter åkte själva. 
Elsa hann tupplura fem minuter i bilen dit och det var nog räddningen 😉 Dom skötte sig väldigt bra under både dopet och fikat efter.
Albin hade med sig sin väska full med bilar så de höll sig sysselsatta och lugna vid bordet nästan hela tiden på bjudningen efteråt. 

Jag hann färdigt med presenten kvällen innan! 😊
Den blev uppskattad av föräldrarna 😊 
Efter massa gott åkte vi hemåt vid femtiden.
Vi hann med lite bompa, lek, dusch och tom. flera dagar försent fredagsgott innan barnen la sig. Dom hade lite svårt att komma till ro men sedan somnade de gott.

Jag satt däckad i soffan resten av kvällen. Jag började få känningar igen av bihålorna på eftermiddagen och kände mig återigen risig. Framåt kvällen blev det värre och jag hann bara sova någon timme efter jag lagt mig innan jag fick djävulskt ont och inte kunde ligga kvar i sängen. 
Galet täppt var jag också och jag tål ju inte nässpray så det är bara att gilla läget liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0