Onsdag

Det var två sprudlande glada barn jag hämtade på dagis efter lunch. Vi åkte hem och hemma väntade farmor på oss! Elsa stupade i säng men Albin gick ut och lekte med farmor i ett par timmar. Jag grejade inne och avverkade några tråkiga måstesaker som jag skjutit på. 
Albin och farmor kom in igen vid halv tre och var fika sugna. Elsa vaknade också lägligt nog.
Vi fikade bulle och sedan fortsatte leken inne. 

Jag fick laga mat i lugn och ro!!! 😊

Farmor åkte hem och lånade med sig jycken. Han blev så glad när han insåg att han skulle få följa med!

Barnen, eller framförallt Albin stupade i säng på kvällen efter all lek och bus under eftermiddagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0