Sjukt sjukt här än

Sjukstugan fortsätter. Både jag och barnen är hemma idag. Min första vab-dag med andra ord. 

Elsa fortsätter snora som bara den samt hostar.
Albin snorar också fast inte alls lika mycket. Hostar gör han också lite, det sitter långt ner.

Jag känner mig sänkt idag. Febern gick över inatt och trycket i bihålorna har lättat något men istället har jag en hemsk huvudvärk. Och jag snorar lika mycket som Elsa. Jag är yr och häftiga rörelser får världen att snurra. 

Två coolingar imorse.

Vi har varit lite kreativa nu på förmiddagen




Nu är farfar inne hos oss och jag passar på att lägga mig en stund. Men nu börjar det dra ihop sig till lunch snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0