Då var fredagen också förbi

Fy så tungt det var att jobba imorse! Igår tyckte jag att jag mådde riktigt bra men idag kände jag mig helt slut. Mosig i huvudet och orkade inte hålla tempot alls. Men jag lyckades beta av mina två uppdrag och var hemma runt halv ett.

Hemma möttes jag av Albin som låg på mattan i vardagsrummet och lekte med lego. 
- Farfar sover. Viskade han åt mig.
Haha! Farfar stackarn har fått lite Elsabaciller i veckan och blivit förkyld han också och tog en tupplur på soffan, medan farmor städade toaletten och Elsa sov i sovrummet. 
Jag lyckades lura med mig Albin in till hans säng, där vi la oss för en liten tupplur. Det var såååå skönt och mysigt. Jag tog mig en tjugominuters slummer och Albin lite mera. Han snarkade så gott på min axel ❤️
Sen vaknade han jättekissenödig och vi fick rusa upp på toa! I samma veva vaknade också Elsa och strax efter kom farmor hem från en tur ut i skogen. Massa kantareller och lingon hade hon plockat.
Hon lämnade kvar lite åt oss och till middagen blev det kantarellsås till revbensspjällen. Pappan och Albin tyckte det var smaskens.

Den här lilla damen skulle kunna sitta i timmar och ösa vatten i olika byttor i badkaret ❤️

Albin var uppe till långt efter åtta idag och åt ostringar, sedan stupade han i säng.
Det har jag också gjort nu. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0