Det gör ont, där nere.....

Usch vilken humördipp jag fick ikväll! 
Efter att Elsa äntligen behagade somna, efter 1,5 timmes trilsk, så har jag och Peter suttit i varsit soffhörn. Eller han har legat och sovit i sitt hörn. Lika bra det eftersom jag hade taggarna utåt.

Nu har jag iallafall lagt mig. Det känns lite bättre nu humörmässigt men istället har jag ont mellan benen. Haha! Det låter det va 😉 Så roligt är det dock inte och orsaken är en olycka.
Tidigare ikväll, precis innan barnens nattning körde Albin sitt sista springrace innan han och jag skulle läsa bok. Jag står i dörrhålet in till köket och pussar Elsa godnatt som hänger kring pappas hals, och Albin kommer springandes med mig och drämmer pannan rakt in i mitt blygdben. AJ! Eller så jätte jätteont gjorde det inte egentligen men såklart det kändes. Men det onda smög sig liksom på sedan och jag blev mer och mer öm. När jag en timme senare går på toa inser jag att jag är riktigt svullen där nere. Men enbart på högra sidan, där pannan slog i mot. 
Nu över tre timmar senare är jag fortsatt svullen och konstant öm. Det liksom ilar obehagligt i området. 
Detta blir riktigt spännande att se hur läget känns imorgon när jag vaknar. Tänk om det svullnar upp ännu mer eller tänk om jag är så öm att jag inte kan ha kläder på mig. 
Det återstår att se. Nu sova på saken och hoppas allt är bra imorgon!
BUSUNGE!!! ❤️
Albins panna tycktes iallafall klara sig utan någon skada. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0