Söndag. Pumpa och måla

Albin var tydligen uppe innan sex, trots trasslig natt.
Elsa däremot snarkade då för första gången på hela natten och sov äntligen ordentligt. Hon jag vaknade igen efter en timme eller nått. 
Mormor och morfar tog morgonbestyren med barnen igen och vi kunde ligga kvar. Jag lyckades dock inte somna om men Peter gjorde det och kom inte upp förän närmare tio. Han var fortfarande lite risig.
Jag gick med bomull i huvudet och huvudvärk hela dagen men det berodde nog mest på den trassliga natten.
Barnen var lite vissna hela dagen och Elsa slog på stort och tog faktiskt två tupplurar under dagen ute i vagnen.
Albin och morfar fixade en pumpa under eftermiddagen. Den blev jättefin! Albin grejade dock mest med innanjoxet 😉
Elsa plockade med sin nya babushka mest hela dagen 😊

Jag målade lite under eftermiddagen. Grundade en hylla till Elsas rum samt hennes dörr och på kvällen grundade jag dörrkarmen. Sakta men säkert så börjar hon få ordning.

På köksbordet är det också höst

Och pumpan lyste såhär fint 
läskigt med månen lysande just ovanför 😉 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad häftigt :-) Jättebra bild!!!

2015-10-26 @ 08:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0