En har piggat på sig och en annan har snorat ner sig

Inatt sov jag som en kratta igen. Vaknade sjuhundra gånger och däremellan väcktes jag antingen av Elsa, jycken eller Albin.
Albin kom som vanligt in till oss vid två, men nu ska det bli slut med det! Jag gick tillbaka med honom till hans säng, bäddade ner, pussade godnatt och gick tillbaka till min säng. Han somnade faktiskt om! Lagom till när klockan ringde imorse kom han in igen och det känns mer lagom 😊
Elsa har knorrat endel också men jycken gjorde inte något väsen av sig alls nästan.

Jag hade jobbmorgon idag så Elsa var hemma med farfar.
Hennes näsa har runnit och hon sov redan middag när jag och Albin kom hem lite efter tolv. Farfar hade lyckats söva henne! Fast hon hade varit väldigt trött och gjort det mesta jobbet själv 😊

Albin och jag kollade film när vi kom hem. Slöa båda två.
Elsa vaknade efter lite mer än två timmar och vi åt mellis.
Albin anslöt sig till farfar ute medan jag och Elsa stannade kvar inne. Det spöregnade tidigare under dagen och det var bara blåsigt och blött ute.

Jycken har repat på sig nästan helt idag. Lite slö såklart men annars är han sig själv igen. Han har inte blödigt något ur varken näsa eller mun och han började äta i eftermiddags. Jag köpte hem lyxig burkmat som han inte kan motstå 😉
Gå ut har han inte varit så intresserad av men det har nog mest berott på vädret. I eftermiddags gick han ut en stund i linan och då stod han och skällde lite, som vanligt ❤️

Här hittade jag Elsa i eftermiddags!
Uppkrupen i soffhörnet omgiven av sina dockor och matar dem med flaskan. Sötfisan ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0