Ingen telefon

Min telefon har lagt av och jag är totalt avskärmad från omvärlden. Känns det som iallafall.
 
Vi skulle uppdatera den igår kväll och det gick inte så bra. Vi höll på till efter midnatt innan vi gav upp och nu är jag alltså onåbar.
Jag har alltid lite ångest inför att uppdatera och unviker det in i det längsta, men nu var min lur så trött att jag var tvungen. Och hur gick det då?! Jag sa det till Peter redan innan, att jag inte kommer få igång den sedan. han bara suckade åt mig men vem hade rätt sen då?
Tydligen är jag inte ensam, nya uppdateringen krångar tydligen.
 
Man blir minst sagt lite handikappad! Jag har ingen väckarklocka bla. Ingen annan klocka heller för den delen, letade upp mina armbandsklockor imorse men insåg att alla tre hade slut på batteri. Jag väntar samtal från BVC men hon kan inte nå mig. Lånade farmors telefon förut och lämmade min mailadress på svararen och hoppas BVCtanten har möjlighet att maila mig istället.
 
Men nu vet ni, jag är utom kontakt!!! GAAAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0