Fredag och ångest från igår

Idag var allt i sin ordning igen iom. att farmor kom hem igår och kom hit imorse. Som vanligt 😊

Jag kom hem vid ett. Elsa sov och farmor och Albin satt i soffan och läste böcker. 
Farmor imponerades av hur mycket mer Elsa börjat prata under dessa två veckor hon varit borta. Hon är så duktig vår lillstumpa! ❤️ Hon pratar långa meningar och berättar massvis för oss. Hela tiden. Och nu förstår vi nästan allt 😊

Efter mellis gick vi ut.
Albin kröp runt och lekte Leopard
Den lille herrns ork sinade och humöret var både högt och lågt. Vi gick in (Albin fick jag släpa in) lite efter fyra och började med middagen istället. 
Pappan kom hem och jag gav mig ut på en springtur medan maten stod på spisen. Slog nytt tidsrekord igen! 😊
Igår åt vi ju på Donken och det kändes så fel nu när jag varit riktigt duktig med kosten. Jag drack tom. läsk! Vilket jag inte gjort sedan i påskas! I efterhand kom jag på att jag kunde ju druckit vatten istället. Och ingen ordentlig motion eller träning hanns ju med heller igår. Jag hade faktiskt lite ångest när jag gick och la mig igår 😔 Och idag har jag varit pruttig hela dagen!!! Måste ju bero på den ohälsosamma middagen. 
Idag har jag skött mig bättre igen och köpte med mig nötter hem som helgsgott 😊


Barnen sover sedan lite efter sju.
Så nära att trillar ur sängen!!! 

Kommentarer
Postat av: Janina

Heja dig!! Håller knäna?

2016-04-09 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0