Måndag mestadels ute

Jag och barnen var ute hela förmiddagen igår. Det var inget vidare väder men om man höll sig sysselsatt så slapp man iallafall frysa.
Jag fortsatte gödsla och nu tror jag det är färdigt.

Albin har skaffat sig ytterligare en kompis. Denne går under namnet Grannen. 
Grannen fyllde år igår så de bakade sandkakakor så det stod härliga till!
Hela skrindan full med födelsedagskakor.

Efter ha hört Albins allt tjat om hans jobbarkompis och granne så har Elsa givetvis också skaffat sig en egen "gompis"/kompis 😉 

Barnen slukade lunchen innan det var dags för vila.
Elsa somnade efter mycket om och men och Albin höll sig inne på sitt rum och tog det lite lugnt. 

Efter mellis gick vi ut igen. Vi tog en promenad runt och bort till brevlådan. 

Leka på vedbacken är skoj! Går jättebra att begrava bilen under all sågspån 😉

Ingen av dem ville gå in så vi var ute ända till pappan kom hem. Jag smet in och påbörjade middagen och medan den stod i ungen passade jag på att ge mig ut på en joggingrunda igen. Slog min tid från förra onsdagen men några sekunder 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0