Måndag

I måndags hade jag och barnen en lugn och skön hemmaförmiddag. 
Min plan var att vi skulle vara ute och greja men vädret ville annat. Det var riktigt pissväder! Snö, regn och hagel om vart annat. Vi höll oss med andra ord inne.
Barnen grejade med sitt, mestadels på varsit håll. Jag var helt slut och kände mig mer sovande än vaken.

Elsa la sig efter lunchen och somnade rekordsnabbt. Bra det för vi hade en tid att passa i Norrtälje klockan två. 
Albin hade tid på BVC för 4 årskontroll. 
Innan vi åkte sa han:
- Hoppas jag inte ska få någon spruta... 
Jag var inte helt säker på vad kontrollen innebar så jag kunde inte ge honom något bra svar.

Jag hade lovat Albin att de skulle hinna leka i väntrummet innan så vi var där tjugo minuter tidigare 
Kontrollen gick utmärkt! Mycket duktig grabb ❤️

När vi var färdiga frågade jag Albin vad han ville göra nu? Som belöning för att han var så himla duktig.
- Åka och äta glass! Sa han.
Sagt och gjort! Vi åkte över till Donken så fick dom sig varsin glass
Bordet vid Driv-in är givet när Albin får bestämma 😉

Elsa lyckades ju såklart tappa sin glass på golvet innan hon knappt hunnit börja äta..... 


På hemvägen hann Albin somna några minuter. Dom minutrarna gjorde att han fick jättesvårt att somna på kvällen. Dessutom förvandlades han till en liten djävul under kvällen. Han betedde sig fruktansvärt, ratade maten och stängdes in på sitt rum. HUA!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0