Omtänksam grabb ❤️

Jag och barnen var ute hela eftermiddagen. 
De "hjälpte" bla. farfar med veden. Fast Albin var mest ute i skogen med traktorn och jobbade med sitt 😊

Nu har det börjat blomma lite här och var i trädgården och fler knoppar står på tur ❤️

När pappan kom hem gick vi in och åt räkmacka till middag.
Sedan blev det disco. Jag la mig i ett varmt bad.
Igår när jag badade barnen sa Albin:
- imorgon kan vi göra ett bad åt dig. Du brukar ju bada på fredagar.
Han är så omtänksam och har faktiskt rätt. De gånger jag badar så brukar det faktiskt vara på en fredag.
Vid middagen kom jag på vad han sagt igår och frågade honom om badet. Han nästan flög ner från stolen och skulle rusa ut i badrummet för att tappa upp vatten åt mig. Jag lyckades hejda honom och sa att det räckte om han gjorde det när vi ätit färdigt.
Men det var väldigt viktigt att HAN vred igång vattnet ❤️ 
Medan jag låg i badet satt de andra tyst och lugnt i soffan och kollade tv och åt snacks.
När jag anslöt bröts lugnet och bråkAlbin vaknade. Jag lessnade på det humöret så han fick faktiskt ingen saga. 
Det är tvära vändningar här må ni tro....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0