OOOOONT!!!

Jag har en blåsa långt ner på ena sidan av tungan. Det gör så jäääääävla ont!!! 
Igår var det hemskt och jag hoppades det skulle kännas bättre idag men sådan tur hade jag inte.

Det gör ont att svälja. Det gör ont att äta. Det gör ont att dricka. Och det gör ont att prata.
Jag säger inget i onödan med andra ord. Och att svara på barnens tusen frågor och tjat har tagit musten ur mig helt. Har helst bara velat sy ihop munnen för att slippa behöva röra tungan. 
Har Peter inte hört vad jag sagt och jag varit tvungen att upprepa mig hängde smockan i luften vill jag lova. 

Jag har varit såååå slut i eftermiddag. Att ha ont tar verkligen på krafterna 😔

Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Stackare, vet hur ont de gör. Gurgla med munvatten.

2016-04-21 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0