Så sura!

Våra barn var riktigt billiga nu på eftermiddagen. Båda fick en rejäl urladdning lagom till det var middagsdags. Båda skrek och härjade och fick rumsarrest tills de lugnat ner sig. Det dröjde för dem båda...

Efter den väldigt stökiga middagen gick vi ut igen. Jag skulle gå en runda med stavar medan pappan och barnen bytte däck på saaben.
Elsa lyckades hitta ett par egna stavar och skulle absolut med mig. Det ville inte jag så då blev det ännu mer gap och skrik.
När jag var tillbaka gick vi in och tappade upp badvatten.
Jag och barnen badade innan de stupade i säng. 


Albin fick också intresse av stavarna och jag smygtittade på honom genom fönstret 😉
Jag tror han låtsades åka skidor ❤️


Nu har jag och Peter landat i varsit soffhörn och pustat ut efter den stökiga, högljudda, bråkiga och tråkiga eftermiddagen 😔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0