Söndag

Vi vaknade äntligen till blå himmel och sol!
Efter frukosten skyndade vi oss ut. Peter och barnen cyklade och jag gick med stavar. Vi möttes upp nere hos M&M.
De höll på med att gräva om trädgårdsland. Barnen spelade fotboll med Isak. Albin vurpade och trillade raklång bak på rygg. 
Efter en stund försvann de in till leksakslådan under sängen. Albin skulle kunna sitta där i flera timmar.
Sedan hittade vi dom vid köksbordet frossandes smörgåsar. Isak bredde smör och hyvlade ost på löpande band. Haha! Smakar bra borta 😊
Min gamla bil som Lukas övningskört med är nu såld igen. Det känns lite i hjärtat. Var ju min första egna (och enda) bil. 
Hejdå min fina lilla lila Pärla PWE! ❤️ Tack för alla åkturer. 

Vi drog oss hemåt. Dags för mig att äta lunch innan jobbet kallade. 
Jag åkte halv ett då barnen precis lagt sig för vila och kom hem vid sju precis när de lagt sig för natten. 
Jobbet gick bra och Yogan efter var en ordentlig körare! Jag var helt slut och mjölksyra i hela kroppen.

Peter hade lagat tacogratäng och det smakade jävligt gott när jag kom hem.
Efter en dusch tittade vi på senaste Beck och därefter blev det sängen. 
Äntligen sover barnen mycket bättre om nätterna igen! Inte helt perfekt men bättre 😊 Nu har de båda börjat kunna sova hela nätterna i sina egna sängar. I varje natt men lite då och då iallafall. 
Elsa drömmer dock endel och piper lite då och då men hon tycks inte vakna helt av det.
Albin vaknar dock i ottan! I lördags innan 06 och igår innan 05!!! 
- Det är just ute! Det är morgon! Kommer han inrusande till oss och säger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0