Vägning idag

Idag var det dags att väga sig igen och ÄNTLIGEN har det hänt något! 😊 
- 1 kg!!! Tjoho! 
Inte mycket men det känns fantastiskt att det iallafall händer något efter all ansträngning. 

De sista dagarna har jag fuskat flera gånger med vad jag ätit.
I fredags åt jag en fralla efter jobbet. Första gången jag åt mjukt bröd på 3 veckor! (Bortsett från hamburgerbrödet på Donken förra veckan)
I lördags var vi ju på kalas och då åt jag tre kakor och en liiiiten bit tårta. När vi kom hem stekte vi hamburgare till middag och då blev det bröd igen. Surdegs visserligen men ändå! På kvällen åt jag dessutom upp de tio små godisbitarna som låg kvar i skåpet sedan i påskas, samt några små ostbågar.
Idag köpte vi oss varsin sallad till lunch mellan jobben och tyvärr får man ju med ett underbart gott och nybakat bröd som man inte kan låta bli att äta trots att salladen mättade magen rejält. En burk Cola drack jag också! Det var fan den godaste colan jag druckit! Så efterlängtad 😊 Andra gången jag dricker läsk på tre veckor! Jag är stolt 😊

Men nu är det färdigsyndat på länge! Ny vecka och nya tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0