15.de December

Ska försöka blogga ikapp lite....

Torsdag 15.de december

Albin var fortfarande krasslig så han och jag var hemma på förmiddagen. Hans prickar blev det inget med. Bara ett sår under näsan. Skönt!
Vi kickade igång dagen med frukost i soffan. Igen! 😉
Vi hade ju hunden Vera på besök så det var full rulle.

Albin hängde sedan med mig på mitt lilla torsdagsjobb. Det tyckte han var spännande. Och en jobbargubbe var snäll och bjöd honom på kokosboll!
Sedan hämtade vi Elsa på dagis klockan 12.

Båda barnen tog sig faktiskt en tupplur på eftermiddagen ❤️

Efter mellis gick vi ut och tog en kissrunda med hundarna.
Elsa plockade blommor åt mig och himlen var magisk ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0