Ensam och övergiven

Jag är ungkarl i 24 timmar. Peter är iväg på julbord med övernattning med jobbet. Varför ska de övernatta? Helt onödigt enligt mig 😉 Visserligen är han bara ett par mil hemifrån men ändå.

Vi har haft en lugn och skön eftermiddag och kväll här hemma. Albin var riktigt sliten ett tag och somnade ju och vaknade som ett litet bi. Men det gick ganska snabbt över.
Till middag åt vi tacos och båda åt bra. Kul att se Albin äta hyfsat bra!

Chips och ostbågar till Bompan och sedan sängen klockan 19.
Elsa slocknade omedelbart. Albin sov inom en halvtimme. Jag var lite orolig att det skulle bli långdraget pga hans tupplur tidigare men det gick galant ändå ❤️

Jag har tittat på På spåret och ätit godis så jag mår illa nu....

Nu knorrar Elsa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0