Gott nytt år!

Gott Nytt år önskar vi (löjliga familjen)!!!

Själv har jag en "dra täcket över huvudet" dag. Jag tror att min 30 årskris har slagit till nu. Nästan 3 år försent.
Jag var ju full med graviditets och mammahormen när jag fyllde 30, en vecka efter Elsa föddes, så någon ålderskris fanns det inte plats för just då. Men nu har den kommit.
Jag känner mig superstressad inför framtiden. Vad ska jag göra resten av mitt liv? Vad vill jag jobba med?
Under dessa år sedan man fick barn har liksom ens eget liv pausats och man har riktat all tid till familjen.
Men verkligheten kommer ikapp en. Insikten att ens kommande pension fått lida dessa år och att försöka jobba ikapp dessa år känns oändligt. Och om man dessutom inte vet vad man vill känns det bara för över mäktigt 😔

Men nu firar vi av 2016 och blickar framåt mot ett bra 2017! SKÅL!


Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Gott nytt år till världens bästa och finaste familj.
Vi ska lära oss aktier ju, de kan bli din grej 😊

2017-01-01 @ 09:28:31
Postat av: Farmor

Ni har nyligen börjat bli vuxna, har gott om tid att pröva olika saker. Jag tjatar förstås om att plugga en högra kurs som kan användas på flera områden. Du behöver inte oroa dig, allt kommer att gå bra :-).

2017-01-01 @ 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0