Mamma och son på tu man hand

Eftersom pappan var hemma med sjuk Elsa idag så var det jag som både fick lämna och hämta Albin på dagis ❤️
Vi ändrade hans tid lite för att justera den till mina jobb och ändrad restid iom. vägen förbi dagis. Han fick gå 8-13 istället för 7-12. Han blev överlycklig igår när jag berättade det.
- JA!!! Då hinner jag vara med ute efter lunchen!! Utbrast han ❤️
Fast lite besviken blev han över att han inte fick vara kvar till mellis också.

När jag hämtade honom brummade vi in till staden för att uträtta några ärenden. Vi passade på att ta en fika också 😊

Och så köpte vi med oss ett paket med glass hem till sjuka Elsa. Albin valde med stor omsorg ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0