Nytt intresse för 2017

För ett par dagar sedan gick jag med i en ny grupp på Facebook. En grupp om ekonomi, fonder, aktier m.m.
Mycket intressant! Men också väldigt stressande. Vissa människor tycks ha stenkoll på alla sina kronor hela året, vissa sparar tusentals kronor i privatpension varje månad och många handlar också med fonder och aktier. Och jag har totalt nollkoll på sådant men har alltid tyckt det verkar intressant och velat kunna mer, men aldrig tagit mig för att lära mig. Jag och siffror är liksom inte riktigt bästakompisar.

Nu tänker jag att 2017 års nyårslöfte för mig kanske ska vara att lära mig mer om allt detta och äntligen investera i mina första aktier och fonder?
Det vore något!

Och jag tar tacksamt emot hjälp om någon redan är insatt! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0