Ledigt (1 dag)

Nu har jag gjort min 13.e arbetsdag på raken och imorgon har jag en efterlängtad dag utan jobb!

Förvisso är ju inte mina arbetsdagar 8 timmar men varje jobb är som ett 1,5-3,5 timmes intensivt träningspass. Det känns i kroppen efter dessa 13 dagar vill jag lova. 
Tur jag hade mamma som hjälpte mig några dagar! 

Nu är min chef tillbaka och jag slipper extrapassen. Samt att jag har någon som backar upp mig. Men nu har vi ju lyckats pussla ihop två vabbveckor så nu dröjer det till nästa sjukdom hoppas jag! 
Jag tror vi lyckats få ihop det så att Peter enbart tagit ut 2 halva vabbdagar och jag inga alls under dessa 2 sjuka veckor. Bra pusslat! 😊

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din otränade mamma fick träningsvärk efter bara 3 pass. Dessutom hjälptes vi ju åt. Förstår att din kropp ömmar efter så många pass. Det är verkligen ett träningspass på varje ställe!
Hoppas du kan ta tillvara på din lediga dag. Inget städande hemma.

2016-02-26 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0