Lite bättre men fortsatt sjukt

Det märks tydligt att båda barnen mått mycket bättre idag, de har lekt, stökat och bråkat...
Fast helt återställda är de inte. Albin har sett ut som ett vandrande lik hela dagen, blek och med rödsprängda ögon. 
Elsa har haft kortare stubin än vanligt och varit väldigt klängig. 
Båda sov en ordentlig stund mitt på dagen.

På eftermiddagen har vi hunnit bygga både bil och tågbana.

Peter kom hem framåt halv fem och då drog jag iväg på jobb. Tyvärr var det bara det ena av mina två fredagsjobb som jag kunde göra nu på kvällen, det andra är inte lika flexibelt så det får jag åka in och göra imorgon förmiddag istället 😔

När jag kom hem var båda barnen ombytta till pyjamas och tempade.
Elsa hade 39,7 och Albin 38,3 trots allt. 

Albin har varit uppe lite längre och ätit ostbågar men ända till fångarna på fortet lät vi honom inte vara uppe. Nu sover han ❤️
Han har varit så tyst nu de här dagarna när han varit dålig. I vanliga fall pratar han konstant och det har känts så olustigt att han varit så tyst. Men idag har hans mun glappat lika mycket som vanligt. Det känns bra! 

Jag har nyss kommit upp ur ett bad. Peter höll på att tappa upp vatten åt mig när jag kom hem från jobbet. Det blev jag imponerad över 😉
Nu ligger han också i blöt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0