Trött och slut

Vissa dagar (väldigt sällan) tar jag mig en liten kafferast på jobb
idag är en sådan dag.

Nu är hälften gjort, bara resten kvar....
Jag är så trööööött! Igår morse stod jag och tänkte att det bara var en dag kvar med tidig morgon, men sen insåg jag att det bara var onsdag! 
Idag är det bara en dag kvar innan helg. Men vad hjälper det? Det är ju nu jag är dödstrött.

Albin trängde sig ner hos mig redan vid tolv inatt.
Elsa vaknade vid ett och var så förbannad och bara skrek. Pappan satt inne hos henne men hon somnade inte om. Vi bytte av och jag gick in men när hon ens vägrar lägga sig ner utan bara sitter och illskriker orkar man inte. Hon och jag la oss inne i Albins säng istället och sov hyfsat resten av natten.

Morgonen var en KATASTROF! Elsa gallskrek från att hon vakna och till att pappa bar ut henne till bilen. Jag hann också skrika lite och pappan också.... Tålamodet är ju inte perfekt kvart över sex på mornarna.

Förstår ni varför jag har huvudvärk? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0