Han har sina idéer....

Efter att Albin tilldelats rumsarrest för att han nästan spottade på mig vid köksbordet upptäcker jag att han vänt uppochner på halva sitt rum.

- Mamma! Jag vill flytta den hyllan dit. Och så kan stolarna stå där hyllan står istället. 

Han hade redan börjat tömma hyllan....

För några dagar sedan sa han detta till pappan:
- Jag vill ha min säng där istället (längs väggen under fönstret) och då kan jag ha ett fönster in till erat sovrum!

Jahopp! Bra att han tar initiativ till saker och ting men ommöblering får vänta. 


- Mamma! Jag har en jobbarkompis som heter Blixten och vi jobbar på en lastbilsverkstad precis som morfar. 

Bara så ni vet 😉

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lille gullunge. Vilka bra idéer du har <3

2016-01-24 @ 10:41:34
Postat av: syrran/moster

Haha va rolig han är lille gubben ❤

2016-01-24 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0