Lyxig morgon, lugn dag, lekfull kväll.

Fy så bortskämda vi är med sovmorgon när vi är här! Albin smyger ut tyst som en mus ur vårt sovrum när han vaknar på morgonen (idag efter åtta) och går in till mormor, morfar och Elsa, medan jag och Peter snarkar vidare. 
Jag gick inte upp förän framåt elva idag igen!

Mina grabbar följde med morfarn ut till landet idag för att titta till det och mata fåglarna.
Jag, Elsa och mormorn stannade kvar hemma. Elsa sov middag och jag virkade. Jag har i dagarna påbörjat ett nytt projekt och man är alltid lika entusiastisk i början 😊

Grabbarna kom hem vid tre och strax efter det åt vi middag. Peter önskade sig porterstek och hans svärmor kokade ihop det 😉

Efter maten tog vi med oss barnen på en överraskning, till leklandet.
Albin har sedan länge bett om att få åka till lekland så han blev glad.
- Ska vi till Lejos!? Vrålade han.
- Ja vi ska till Leos!
- JAAAA!!!! Vrålade han igen.

Vi var där vid fem. Två timmar innan de stänger och det var knappt något folk kvar. Perfekt! 
Elsa orkade springa och klättra i en timme ungefär, sedan var hon så trött att hon ville bli buren upp till rutchkanorna.
Albin höll tempot i en timme också innan även han blev trött. 
Vi mäktade med en halvtimme till innan vi gav upp och åkte därifrån.
Vi stannade till på Donken och åt glass, till ungarnas förtjusning, innan vi åkte hem igen. 

Vi var hemma lite efter sju och slängde barnen i duschen lite snabbt innan de hoppade i pyjamasarna och dök i säng. 
Vår familj är inte van vid att åka iväg på aktivitet efter middagstid. Haha! 😉
Elsa slocknade ovaggad men Albin behövde lite sängmys med mormor innan han somnade ❤️

Jag har vigt kvällen åt virkning och tittat på Monica Z.
Gubbarna gick upp till sitt lilla rum och nördade.

Det är här dom sitter med varsin skärm, ratt och gaspedal.... 

Jag har istället krupit i säng och delar rum med denna sömntuta ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0