Toakris!

Alltså vi måste nog börja använda toan där nere snart! 
I eftermiddags fick jag vänta nästan 45(!) minuter på min tur att få sätta mig och lätta på trycket.
Först satt Albin där i godan ro och läste två tidningar och när han äntligen var färdig trängde sig Elsa före i kön och satt och läste en Bamsetidning i typ en kvart! Jag bar bort henne därifrån tillslut när jag inte kunde hålla mig längre. Hon satt ju bara där för sakens skull ändå
Men i förmiddags kissade hon på toan två gånger! Helt på eget initiativ. Duktig!


Ni kan ju tänka er myllret inne på toan på mornarna när vi alla ska göra oss iordning samtidigt på en halvtimme innan vi drar hemifrån 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0