Fredagen

Jag jobbade på morgonen. Var hemma till 11 och lunchintag.
Peter som åkte på feber kvällen innan mådde bättre och hade klarat förmiddagen själv hemma med barnen helt okej 😉
Elsa la sig för vila och jag och Albin drog bort till Drömkåken där vi mötte upp min chef med son. Vi fikade, lekte och åt glass ❤️
Nyttigt med lite tid själv med Albin. Sånt är vi dåliga på göra.

När vi kom hem igen hade Elsa just vaknat ❤️
Hon har börjat fotografera! 
Detta är hennes första foton
Naturbegåvning! 😊

Efter middagen gav vi oss ut för att cykla lite.
Albin har börjat intressera sig för att cykla själv nu igen så det gäller att passa på då 😊
Elsa satt bak i sitsen på min cykel för första gången. Hon tyckte jag cyklade jättefort! 😉 Och dockan var givetvis med. 

Vi trampade ner till farbror Anus och hälsade på deras nya sommarhöns. 
Elsa la såklart beslag på gungan 

Sedan kom regnet. Mycket regn! Vilken tur vi hade att farbror Anus hade hyrt en minibuss inför sin tripp till Almedalen och kunde skjutsa hem oss alla så vi slapp cykla i ösregnet. När vi släpptes av här hemma sken solen igen 😊

Albin sov oroligt under natten. Han vaknade av växtvärk i benen ett par gånger. Det har hänt tidigare också efter han cyklat mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0