Oturen hänger kvar

Peter satte igång med lagningen av våra  trasiga fönster på husvagnen idag. 
När jag lagar middag kommer han in och piper in på toaletten utan ett ljud. Jag anar oråd och kikar in strax efter. Där sitter han på toalettlocket och fumlar med ett plåster medan det droppar blod från ett finger på andra handen. Jag hjälper honom på med plåstret.
- Skynda dig! Jag måste lägga mig! Vrålade han. 
Han rusade in till soffan och la sig med benen i högläge och helt kritvit i ansiktet. 

Orsaken- han borrade sig i fingret med en 4 mm borr. 


Han tuppade aldrig av tack och lov. Tjugo minuter senare var han ute igen och fortsatte. Men då utan något finger emellan 😉


Detta är andra gången hans fingrar åker på stryk av den där vagnen.
Mina farhågor om att vår husvagn är en oturs vagn tycks bekräftas mer och mer.
När jag insåg att vi är typ de åttonde ägarna av vagnen började jag ana oråd. Men då hade vi redan köpt den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0