En kväll med Winnerbäck ❤️

Igår eftermiddag lämnade Peter och jag över tyglarna hemma till farmor och farfar och for in till Stockholm. 
Vi åkte in till Odenplan, slank upp till farbror Anus för att hämta en nyckel och promenerade sedan bort till Djurgården.
Vi åt middag på Olerys och där dök syrran och Joel upp! Peter visste men inte jag.
Efter ett par timmar gick vi vidare mot Skansen och kom dit lagom när Anna Tärnheim började spela. 1,5 timme senare klev Winnerbäck upp på scen och bjöd oss på en mycket bra kväll! ❤️

Efter 22.30 var det underbara slut och vi trängdes ut med alla andra.
Syrran och Joel åkte hem igen och vi promenerade tillbaka bort till Odenplan. Mysigt att gå genom stan och längs Strandvägen på kvällen ❤️ Och vilken fantastisk sommarkväll det var! ❤️
Dock hade jag jävligt ont i hälen pga. mina "nya" trasiga skor 😔

Efter två ordentliga långpromenader och flera timmars stående var det skönt att lägga sig hemma hos farbror Anus. 
Jag som drack tre öl och inte är van vid det mådde jättekonstigt när det var dags att sova. Jag trodde nästan jag blivit matförgiftad och var beredd på att gå upp och spy. Men jag lyckades somna ifrån det och väcktes av städtanten och dammsugare 08 imorse. 

Nu sitter vi bilen påväg hem. En frukost i Mörbycentrum hann vi med också.
Men än kan vi inte åka hem och kramas med barnen 😔 Jag har lite jobb att avverka och så ska vi på ett lite försenat utvecklingssamtal på dagis innan vi kan åka hem. 

Ja, jag hittade biljetterna igår. Dom hade åkt ner från byrån i sovrummet och hängde mellan väggen och bakstycket på byrån! Så jag var inte helt ute och cyklade ändå! Dom fanns där jag trodde dom skulle vara 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0