Godmorgon lördag

Inatt var det en stökig natt.
Albin kom insmygandes och kröp nästan obemärkt ner på min sida.
Senare vaknar Elsa och knorrar och pappan flyttar in henne till oss.
Det blev trångt i sängen! Och trots att båda barnen och jag trängs på min halva av sängen så har pappan mage att gnälla på att det är trångt! 
Jag blev sur och bad honom gå och lägga sig någon annanstans. Haha! Nästa gång jag vaknade var han borta och jag och barnen hade sängen för oss själva 😉 Fast de låg som klistrade på mig båda två ändå.... 

Imorse vaknade jag av att Elsa låg och drog i mina ögonlock och klappade mig hårt på kinden samtidigt som upprepade: 
- Vakna! Mojon nu! 
Jag tittade på klockan och den var bara 06! Inte ok på en lördag.
- Sätta på tvn.  Började hon tjata istället och så fort jag tryckte på on-knappen till tvn så vaknade även Albin. Hur är det möjligt? 
Barnen blev nöjda och jag slumrade om en stund. Skönt! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0