I fredags

När andra försöker smita hem tidigare från jobbet för att göra helg gör jag tvärtom. Jag tog några extratimmar och hann beta av tre ställen innan jag kom hem framåt 15. 
Man får passa på när man har barnvakt! 😊

Barnen var hemma med farmor och farfar som vanligt. 

Pappan kom hem från jobbet på eftermiddagen och var sjuk. Halsont och feber. Han bäddade ner sig och kurerade sig.

Jag var trött och orkade inte fixa med middag. Det fick bli sill och potatis. 
Jag skickade ut barnen för att plocka gräslök och detta blev deras skörd 😉
Hihi! Blev inte många strån var 😉 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Duktiga barn. :-)
Krya på dig Peter.

2016-06-21 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0