Musik

Om en vecka ska ju vi på konsert! Jag fick två Winnerbäck biljetter i julklapp av Peter ❤️

För några dagar sedan släppte han sin nya skiva. 
Jag tänkte det att vi måste ju lyssna in oss lite på den innan konserten så jag beställde hem den.
Idag låg den i brevlådan och nu kom jag på att vi inte har något att spela den på! Haha! Vi har ingen stereo och ingen cd i datorn. Inte ens i bilen! 
Snopet! 😉 Tur det finns Spotify iallafall!


Fast nu kom jag på att barnen faktiskt har varsin liten cd-spelare ju! Så ikväll blir det dunka dunka 😊😉


Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Å jag tycker nya skivan är tok bra. Säkert lyssnatvpå den 100 gånger redan ☺☺

2016-06-23 @ 08:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0