Nästas tur?

Peter ligger utslagen på soffan sedan ett par timmar tillbaka. 
Han kände sig bara mer och mer trött under eftermiddagen och sedan kom feberkänningen...

Vad är det för otursvåg vi råkat ut för egentligen?
Ungarna har ju hostat, kraxat och snorat i närmare tre veckor nu och haft humör utan dess like under den tiden. I söndags kom febern för dem. Mitt i vår sedan länge planerade semesterresa!
Jag har också känt mig lite risig nu ett par veckor. Halsont som kommer och går, rethosta och slöhet.
Husvagnen förde ju också otur med sig tydligen. Och mycket jobb och pengar krävs för att fixa till det. Suck!!! 
Peters bil har inte heller varit snäll. Den gick ej igenom besiktningen pga. bromsarna. Förrförra helgen skulle Peter fixa det. Det gick galant, snabbt och lätt. Trodde han. Det slutade med att han låg under bilen i två dagar då det visade sig att bromsoken (tror jag det var) behövde bytas.
Dessutom hade min bil punka när jag skulle åka till jobbet lördagmorgon den helgen. Det ena framdäcket var helt platt! Suck! 

Vad kommer härnäst?! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vänder det !!!
Slut på otur och sjukstuga 😊

2016-06-30 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0