Tisdag, onsdag och torsdag förra veckan

Dessa dagar bara swishar förbi! 

Att komma upp på mornarna har fortsatt varit svårt för hela familjen. Ingen av oss vill gå upp. Men denna vecka var det nog Elsa som tog medalj i att ha värst morgonhumör 😉

Det var fint väder nästan hela veckan och vi har mest varit ute.

I tisdags skaffade sig Albin en egen husvagn. Han band fast skrindan bakom sin bil och drog iväg på semester 😉 
Tom. en pall ordnade han. 
Han klättrade in och la sig i sängen där inne och åt låtsas snacks ❤️

I onsdags påbörjade farfar bytet av trall på hans altan. Givetvis fick han hjälp på eftermiddagen


I torsdags fick jag ett ryck och ville springa. Flera månader sedan sist... 
Det var en riktig regndag men fram på eftermiddagen blev det ett litet uppehåll och jag bad farfar komma in och passa barnen medan jag sprang min runda. Lika bra att göra det med en gång när andan faller på! 😊 
Det var första gången jag sprang i mina nya skor och på den nya vägbeläggningen. Det gick skitbra!!! Slog nytt tidsrekord och jag fortsatte tom. en liten extrasväng. 


Elsa började snora i måndags och har fortsatt med det hela veckan. För övrigt har hon varit opåverkad så hon har gått på dagis som vanligt. 
Albin har klarat sig undan! 

Damen som sover middag lite hursomhelst i sin säng ❤️



Kommentarer
Postat av: Anonym

:-D Nämen, Axel har vuxit ut skrindan! Stora fina killen.

2016-06-22 @ 08:50:37
Postat av: Farmor

Mitt namn ramlade bort av någon anledning i förra kommentaren :-)

2016-06-22 @ 08:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0