Annandag påsk

Vi satte igång ett städ här hemma efter frukosten. Hjälps man åt och om ungarna är ute går det fort! 😊

Ute var det fantastiskt! 
Vi drog iväg till Drömkåken vid elva. Jag och Peter valde varsin lunchmacka medan barnen valde varsin lunchbakelse 😉

Halv ett hade båda barnen somnat middag här hemma ❤️ Och jag drog iväg på jobb. Passade på att ta lite extratimmar nu när Peter var ledig och kunde sköta markservicen här hemma.
Några timmars extrajobb blev en hel eftermiddag och kväll. Jag kom hem igen efter halv tio. Men det gick bra. Vi var två och då är det inte lika tungt. 
Mellan jobben stannade vi till inne i staden för intag av sushimiddag. Gott!


Jag vaknade helt grötig i huvudet imorse och en lite raspig hals men nu på eftermiddagen och kvällen har jag mått riktigt bra. Men det ska bli skönt att gå och lägga sig nu.
Imorgon är faktiskt jag och barnen lediga en extra dag. Vi väntar ett mycket spännande besök! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0