Avslutet på helgen

Jag inledde dagen med sovmorgon. 
Med sex övernattningsgäster visste jag att barnen fick frukost och blev omhändertagna ändå 😉

Förmiddagen handlade mest om lite plock och städ från dagen innan.
Barnen och de andra gick ut en sväng så jag fick styra fritt lite grann.
Peter rotade fram sitt gamla smålego och startade ett legotvätteri i badkaret. Tid och tålamodskrävande 😉

Efter fika på kalasrester var det dags att vinka adjö till mormor, morfar, moster, onkel, mormor Siv och moster Helen. 
Denna gången blev det iallafall inga ledsna miner.

Jag for iväg på jobb och Peter och barnen tog under eftermiddagen med sig farfar och åkte för att hälsa på Peters farmor. 

Jag var på Yogan efter jobbet och kom hem vid sju. 
Jag önskade mig en köttbit till middag tills jag kom hem och det hade min sambo fixat ❤️ Sååååå gott! Jag är alltid tokhungrig när jag kommer hem på söndagskvällarna.
Lite tv och soffläge innan det blev sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0