Linköpingsvisiten

När jag kom ner i tisdags eftermiddag hade jag bestämt träff med mina två bästa, gamla goa vänner ❤️
Först en fördrink hemma i Mickes nya lägenhet mitt i stan och därefter ut och käka.
Så roligt att träffa dem och lite extra roligt sådär mitt i veckan och utan några barn 😉 Efter maten gick vi vidare för en kvällsfika och framåt 22 sa vi hejdå för denna gång 😔

Jag blev hämtad av syrran och har sovit hos dem. Första natten sov jag uselt! Jag som såg framemot att slippa trängas och få ha mina öron ifred. Haha! 

Klockan tolv igår (onsdag) var det dags för begravning. Sådant är aldrig bekvämt att gå på och även om det var en inte så närstående släkting som begravdes översköljs man av känslor i vilket fall. 
Det var en liten ceremoni följt av fika i värdshuset i gamla Linköping.


På eftermiddagen åkte jag hem till mormor en sväng, låg på hennes soffa och bläddrade i skvaller/tanttidningar

Planen var att syrran skulle hämtat upp mig där när hon slutat jobbet efter 21, men jag tyckte det var så länge och vänta så jag bestämde mig att ta en promenad från mormor och hem till syrran. Mormor tyckte jag var helt galen men jag såg det som ett ypperligt tillfälle för motion 😊 Promenaden visade sig bli 5 km lång. Så skönt! Jag älskar att gå! Skulle dock haft bekvämare skor...

När jag kom hem dit hade Joel gjort en god köttfärspaj till middag.
Vi tittade sedan på film och åt rotfruktschips. Rätt goda faktiskt 😊 

Andra natten sov jag mycket bättre och syrran skjutsade ner mig till stationen och mitt tåg som gick 11. 
Nu närmar det sig strax Stockholm! 

Hemma blir jag upplockad av chefen vid bussen och vi kommer dra iväg på jobb.
Ikväll får jag äntligen pussa på mina fina hemma! ❤️ Läääääängtar ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0