Min dag

I fredags vaknade jag upp till min 32.a(!) födelsedag.
Jag fick varken skönsång, frukost eller paket på sängen... 
Efter första avklarade jobbet åkte jag ju förbi en affär och köpte en stor påse lösgodis, som var tänkt att snaska på till kvällen men jag dök i påsen redan i bilen och vräkte i mig så jag mådde illa. Ingen bra lunch... Haha. Och trisslotten vann jag inget på.

Jag kom hem vid ett. Elsa sov. När farmor gått till bussen tvingade jag med mig Albin till sängen. Fem minuter senare sov han ❤️ Jag var också trött så det var skönt att vila en liten stund. Elsa vaknade sedan och då var det färdigvilat för min del. Albin däremot var svårväckt som vanligt. Elsa hjälpte mig.

Eftersom det var min dag så valde jag tacos till middag. Gott! Alla tyckte det var gott 😊

Peter kom hem med paket och blommor. 
Två nya kastruller fick jag. Välbehövligt men inte jätteroligt.... 😉 Blommorna var finare!
Tulpanerna fick jag av svärfar.

Jag la mig i ett varmt långt bad framåt kvällen och läste bok.
Albin var uppe lite längre eftersom han vilade på dagen och var pigg. Han tycker det är stort ❤️ Att sitta uppe tidigt på kvällen. Fast han menar egentligen sent 😉

Massa grattishälsningar fick jag under dagen, via post, sms och socialamedier.  TACK så mycket! ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0